Szczególnie Polecamy

Sankt_Petersburg -Ładoga - Onega - Kanał Bałtycko Białomorski - Wyspy Sołowieckie - Archangielsk

Cena: 6000 PLN

Termin rejsu: 2018-07-12 - 2018-08-02

Praktyczny kurs ratownictwa morskiego

Cena: 750 PLN

Termin szkolenia: 2018-06-29 - 2018-07-01

Najbliższe Rejsy

Świnoujście - Geteborg

Cena: 2250 PLN

Termin rejsu: 2018-04-28 - 2018-05-05

Szwedzkie szkiery i norweskie fiordy w majowym słońcu.

Goteborg - Stavanger

Cena: 2050 PLN

Termin rejsu: 2018-05-05 - 2018-05-12

Geteborg - -

Cena: 2100 PLN

Termin rejsu: 2018-06-09 - 2018-06-16

Najbliższe Szkolenia

Intensywny kurs STCW

Cena: 900 PLN

Termin szkolenia: 2018-05-14 - 2018-05-19

Intensywny kurs STCW

Cena: 900 PLN

Termin szkolenia: 2018-05-25 - 2018-05-30

Intensywny kurs STCW

Cena: 900 PLN

Termin szkolenia: 2018-06-11 - 2018-06-16

Wyprawa na Alaskę

Relacje z wyprawy na Alaskę -->




Odkryj z nami dziewicze piękno Alaski


Zapraszamy Was wszystkich do wzięcia udziału w rejsie po jednym z najbardziej malowniczych rejonów świata. Żeglować będziemy Inside Passage czy wewnętrznym torem wodnym pomiędzy wyspami Alaski oraz należącej do Kanady Kolumbii Brytyjskiej. W przeciągu 16 dni pokonamy około800mil rzadko zaludnionych terenów. Nie ma tu żadnych dróg. Transport odbywa się albo wodą albo wodnosamolotami.



Te dzikie tereny położone u wybrzeży Pacyfiku obfitują w różnego rodzaju wieloryby, które żerują w przesmykach pomiędzy wyspami. Można spotkać tu olbrzymie humbaki, a także orki oraz wiele innych gatunków. Ze względu na ograniczenie akwenu wyspami, oglądanie wielorybów jest łatwiejsze niż na pełnym morzu. Na skalistych wysepkach wzdłuż naszej trasy wygrzewać się będą lwy morskie oraz foki. Przy ujściu strumieni można także zaobserwować niedźwiedzie brunatne, które w tych miejscach zazwyczaj łowią ryby.



Rejon Inside Passage jest tak bardzo dziki z powodu Kordylierów, których wyrastające na ponad 3 tysiące metrów szczyty skutecznie uniemożliwiają transport drogowy oraz ekspansję człowieka. Na trasie naszego rejsu będziemy mogli podziwiać kilka majestatycznych lodowców, które każdego lata cielą się, zasypując fiordy growlerami niebieskiego lodu. W Europie nie ma takich miejsc :)


Plan wyprawy

  • Chwilunia właśnie piszę :))

Jacht i kapitan

Żeglować będziemy 12 osobowym jachtem Benetau 50.Dla waszego komfortu popłyniemy w 9-10osób. Nikt nie będzie mieszkał w mesie
  • Jacht posiada rolowaną genuę oraz pełno listwowego grota stawianego za pomocą elektrycznego kabestanu.
  • Potężny 85 konny silnik pozwala płynąć z prędkością 8 węzłów, dzięki czemu możemy pokonać miejsca gdzie występują silniejsze prądy morskie.
  • Powiększone zbiorniki paliwa oraz ponad 1200 litrów wody w zbiornikach zapewniają jachtowi większą autonomię
  • Radar, Gps z Chartplotterem gwarantuję bezpieczeństwo
  • zaś dwa koła sterowe oraz Autopilot poprawią wygodę prowadzenia jachtu
  • Jacht posiada oczywiście elektryczną windę kotwiczną oraz ponton z silnikiem, dzięki czemu będziemy mogli stawać w odludnych miejscach oraz urządzać wycieczki lądowe
  • We wnętrzu jachtu znajdziecie miejsca dla 12 osób, 4 łazienki,oraz w pełni wyposażony kambuz wraz z lodówką, zamrażarką oraz piekarnikiem.
Jacht prowadzi pasjonat dalekich wypraw oraz terenów pokrytych lodem, czyli Maciej Sodkiewicz Żeglował już po tej trasie w trakcie wyprawy w 2011 roku.

Terminy:


Terminy:
31 maja - 14 czerwca 2016 - Vancouver - Juneau

14 czerwca -28 czerwca 2016 - Juneau - Vancouver





Loty oraz wizy:


Na chwilę obecną lot z Warszawy do Vancouver oraz powrót to koszt około 2500pln.
Lot z Vancouver do Juneau kosztuje około 800pln

Wizy:
Na Alasce konieczna jest wiza amerykańska.
Posiadacze nowych paszportów biometrycznych nie potrzebują wizy Kanadyjskiej.



Zapisy:


Zainteresowanie wyprawą prosimy zgłaszać mailowo pod adres wyprawa@lodowe-krainy.pl lub telefonicznie u kapitana pod nr 791-167-981.


Na chwilę obecną zostało kilka ostatnich miejsc wolnych więc... kto pierwszy ten lepszy :) Należy pamiętać, iż jest to wyprawa w bardzo dzikie rejony. Dlatego tęż szukamy ludzi bezkonfliktowych, rozumiejących iż jacht to nie hotel, gotowych do udziału w wachtach kambuzowych, nawigacyjnych, etc...